fredag 27 augusti 2010

Sköna Maj......

Jag ligger lite efter i scrappandet just nu men det ska nog snart ta sig tror jag. Här är det i alla fall Valborgs firandets bilder som står på tur. Bazzill craft som bas och en liten bit Maja Design som enda mönstrade papper, lite well fick jag också in.
En söt träslända som jag distressade och därefter lite cracklepaint på det. Färgen passade bra till majbålets lågor tyckte jag.
Jag har gått och blivit lite kär på nytt i Cuttlebuggens embossingdies. Tycker de dekorerar bra men är ändå diskreta, kan man säga så??
Jag är snart färdig med ett litet projekt jag altrat. Jag tyckte inte att jag hade så bra förvaring för foto som jag inte tänkt scrappa och förra helgen kom jag över 3 fin fina lådor varav jag snart är färdig med den första. Så återkom i helgen så får ni se :)
Ha en riktigt skön helg och på återseende!

2 kommentarer:

Viddan sa...

Hej Pia!
Ser fram emot ditt alter-projekt =)
Jag gillar din trollsländan - riktigt snygg! Vad snyggt det var med "diabildsraden" i sidan med. Kram, Lena

pysselpetra sa...

Wow Pia, det här är nog din bästa någonsin!!!! Jag kan knappt vänta tills jag får se vilka storverk du kommer att skapa nu när du får lite mera tid. Liftvarning på trollsländan och flera detaljer minsann!