söndag 8 augusti 2010

Emma snart 16

Jag älskar Primas Pastiche serie men har inte hittat något foto som passar. Detta fotot var kanske inte heller det optimala men jag vill så gärna använda detta papper så Emma fick ställa upp. Det behövs ju inte så mycket dekorationer på ett så här fint papper.
Det är kanske lite svårt att se men jag tog lite 3D lack på fjärilarna så dom träder fram lite mer. Cirklarna är gjorda med penna och pearlmaker och det är Caroline (Piggeline) min dotter som brukar göra så och jag tycker det är så snyggt.
Tänk på att på söndagen den 15 augusti är det 50% på ALLT på JP Hobby och där är massor kvar. Kolla hemsidan för öppettiderna.

På återseende =D

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Visst passar fotot! Snygg bakgrund på både foto och papper och härliga cirklar!
Kram
Petra

Louise sa...

Det här är ju jätteläckert :)
Och liksom Petra tycker jag att det här kortet passar utmärkt :)
Blev invigningen lyckad igår? ;) Självklart! Det kan inte gå fel när man handlar på City Gross ;)
Underbara cirklar med pearlmaker :)
Kram