söndag 1 augusti 2010

Baren är färdig!

Nu i helgen blev baren klar! Rickard har kaklat och fogat så nu är det roliga kvar till mig.... Invigningen och att fixa till lite ljus mm. Har lite funderingar om man inte kan snygga till den med lite text på sidorna med hjälp av sillhouetten??
En gammal handukshängare vi hade i gömmorna fick komma fram, även denna har Rickard gjort en gång av en träbit vi hittade vid stranden och gamla bestick som han bockade till.
Nästa helg är jag lite ledig och då får den invigas ordentligt. Återkommer med en invigningsbild sen ;)
I morgon bloggar jag min scraphörna, som inte riktigt är färdig men väl klar att använda och det ska jag göra så fort jag bara kan.
Ha det så bra så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Jag tycker sidan med trähängaren och de böjda besticken är riktigt häftig och sedan lägger ju du till dina womanliga touch och då blir det perfekt.
Jadå några bokstäver från sillen skulle sitta som en smäck ;)

Såg att du letat efter mig: jag finns här nu:
http://louisesscrapperie.blogspot.com

Kram!

Chris_P sa...

han är ju bara underbar Richard!!! Sån tomte vill jag med ha. Fast min tomte är rätt bra han med ;o)

Kraam

Viddan sa...

Vilken superbra ide'. Det kanske man skulle ha ute på trädäcket nu när trädgården äntligen börjar bli användbar på riktigt. Tål att tänkas på... ifall jag ska sätta min gubbe i arbete med...
Ska bli kul att se din pysselhörna =)
Kram, Lena