tisdag 31 augusti 2010

En AWARD!!!!!

TACK snälla Christina!!! Detta var superkul! Som nybliven bloggägare och nu vanlig scrappare så känns det extra kul. Med JP Hobby (snart) bakom mig kan jag äntligen ägna mig mer åt min hobby :)

Reglerna för awarden är:

* kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den

* tacka och länka till den man fått den av

* nominera 7 andra bloggare och länka till dem

* berätta 7 intressanta saker om dig själv

Så till nomineringen. Jag nominerar:

Givetvis Christina för att Du varit en fantastisk DT som producerat och hjälpt JP i massor och givetvis för att Du är Du (jag har sett alla Dina humör ;)

Petra en lika fantastisk DT som inspirerat mig i massor och som får mig att hoppa på en massa roligheter nu inom scrapvärlden. Jag plockar ofta inspiration på Din sida :)

Sen har vi Lena! Finns det någon mer omtänksam och snäll människa som Lena??! Du var min första DT och det är jag så glad för!

Essmo som jag bara känner i scrapvärlden men som alltid varit med på CC och varit en stor inspirationskälla.

Louise för jag har aldrig varit med om en såååå rosa kvinna och hon är vänligheten själv!

Anna för att hon har hjälpt mig sååå mycket med mina svåra beslut.

Och till sist Mette som har just den stilen jag älskar!

Då var det 7 saker om mig själv då!!!! Hm........

1. Tar alltid på mig för mycket jobb....

2. Den ständiga bantaren.....

3. Börjar ett nytt liv varje måndag....(känns säkert igen av många)

4. Fruktansvärd öl-älskare...

5. Kaffe, kaffe, kaffe och lite kaffe, ca 1,5 liter per dag

6. Livrädd för cancer.....

7. Vänder alldeles för lätt på dygnet....

Tack igen Christina!!!

3 kommentarer:

Viddan sa...

Grattis till awarden och tack för att du gav den till mig. Jag har fått den förut och gör därför inte om den för att inte trötta ut maöljare =). Tack för dina supergoa ord!! Kram, Lena

Anna sa...

Min goa goa vän! Välförtjänt har denna awarden tilldelats dig från en annan fantastisk person, Christina. Jag tackar för att jag hamnade på denna lista och för att jag får ha dig som min goa vän och arbetskamrat!!!

Kramar

pysselpetra sa...

Tack allra sötaste Pia. Den awarden värmde!
Kram
Petra