tisdag 10 augusti 2010

Dessa barn!!

Hur i all världen kan man bara låta sig torteras som dagens ungdommar?? Du går frivilligt in, dom betalar för det och sen är där någon som får sticka en tjock nål genom din tunga!!!!! Sen gäller det att räcka ut tungan så ofta som möjligt, annars är där ju ingen som ser det i heller?!
Well well, Emma har nu gjort detta och jag var med och var tvungen att ta ett par bilder på detta fenomen.
Jag gjorde en Lo som skulle vara lite i Tim Holtz anda, lite ruffig och vad är då inte bäst att använda.......jo, TH dekorationer.
Som grund är det bazzills basic Craft papper och sen har jag mistat en hel del. Orden KAN och TA kommer från TH´s salvage stickers block med fantastiska alfabets stickers.

Jag blev genast kär i Grunge Boarden och har här använt TH´s Alphabet soup. Dessa har jag distressat och sen kladdat på med Rangers Distress Crackle paint -rock candy-. Love it!

Limmet misslyckades jag med under H:et som Ni kanske ser men jag hoppas det torkar snyggt.
Nu ska jag sätta mig och måla ljuslykter med glasfärg som vi ska ha på en temafest på lördag. Givetvis kommer dom på bloggen när dom är klara.
På återseende!


3 kommentarer:

Louise sa...

Superhäftigt Pia :)
Jag är också ett STORT fan av TH grungeboard, fast här är det Elements som gäller ;)

Kram!

Anna sa...

Hur coolt som helst! Grungeboard är sååå fint. Men tungan ser läskig ut!!

Chris_P sa...

vet du - du har nåt att hämta hos mig!

kram