onsdag 28 juli 2010

12x12" Lo

Ja, nu när jag får lite mer tid att scrappa så kommer det att bli fler 12x12" Lo´s. Man får ju plats med så mycket mer. Jag har en dotter - Emma 16 - som fullkomligt älskar att som har med bilar att göra plus att hon har en go pojkvän som kör rally. Hon åker gärna med och kollar när han tävlar (det gör även min sambo). På den stora bilden visar Emma precis vad hon tycker om att stå i publiken och titta.............inte alls. Hon vill börja nu med att ta kartläsar licens och om detta tycker mamma.............lagom.
Vilket fall som helst så har jag använt Bazzill craft i botten och lite av MME Abbey Road och så hittade jag ett gammalt diecut papper från Fancy Pants. När där är mycket på bilderna tycker jag inte om för mönstrade papper.

Trycker på här lite ang JP´s nedläggning. Kolla gärna hemsidan under "Aktuellt nyhetsbrev"

Nytt inlägg väntar i morgon :)

1 kommentar:

Jane.D sa...

Jättefin LO, Pia!

Tråkigt att Jp Hobby stänger (min favoritaffär...snyft), men jag förstår dig, Pia. Det har alltid varit lika trevligt när man varit och handlat hos dig, och servicen har alltid varit på topp, både i webbshopen och i den fysiska butiken.

Önskar dig lycka till med ditt nya jobb!